Nielsen on tutkinut kuluttajien asennoitumista 3D-televisioon ja tulokset eivät ole erityisen rohkaisevia, eivät ainakaan kun tarkastellaan kuluttajien asennoitumista 3D-telkkareihin ennen ja jälkeen kokeilun: 

En ihmettele lainkaan. Itse kokeilin kesällä jenkkilässä eri valmistajien tarjoamia 3DTV-ratkaisuja, eikä niistä mikään ollut pienimmänkään lisärahan arvoinen. Kalliit lasit olivat vielä kolhompia kuin esim. Finnkinon teattereista tutut (jos vain mahdollista), liiketoisto huonoa ja pahimmillaan 3D-efekti pätki kun päätä kallisti vähänkään (tämä vaivasi Sonyn laitteita). Lisää pahaa sivumakua soppaan toi osaan laitteista luotu toiminto, joka väänsi jollain arvonta-algoritmilla 2D-sisällöt kolmiulotteiseksi.

[via Engadget]